Bij PepsiCo zijn wij er trots op dat onze duurzaamheidsvisie Performance with Purpose haar vruchten afwerpt. Hieronder enkele awards die PepsiCo in Nederland ontvangen heeft.

Top Employer

Top Employer Nederland 2019

PepsiCo Nederland is op donderdag 7 februari 2019 door het Top Employers Institute voor de 9e keer gecertificeerd als Top Employer Nederland vanwege zijn uitmuntende arbeidsvoorwaarden.
Dit betekent dus dat wij binnen het onafhankelijke onderzoek naar arbeidsomstandigheden uitgevoerd door Top Employers een van de best scorende werkgevers van Nederland zijn.





industry water award

Industributie Trofee 2019

PepsiCo is winnaar in de groep Kruidenierswaren overig. De prestaties van PepsiCo hebben in deze categorie vooral te maken met de merken Quaker en Snack a Jacks. De resultaten van dit jaar zetten PepsiCo in de groep van plaats 4 op plaats 1; in de totaalranking stijgt PepsiCo van 15 naar 4.








U.S. 500 Ranking

Golden Effie Award 2017

PepsiCo heeft voor de Doritos #Playbold 2014-2017-campagnes in Nederland een Golden Effie Award 2017 gewonnen. De Effie's zijn wereldwijd de meest prestigieuze vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. Deze veruit belangrijkste communicatieprijs van Nederland wordt georganiseerd door de VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus en BVA, Bond van Adverteerders.






worlds best multinational workplace


Beste Buitendienst van het Jaar 2017

De PepsiCo Field Sales Force Nederland heeft in de Buitendienst van het Jaar-verkiezing de eerste prijs verkregen in de categorie “Zoetwaren en Snacks” en is tweede geworden in de categorie “Kruidenierswaren”.
De “Beste Buitendienst van het Jaarverkiezing” wordt ieder jaar gehouden; de verkiezing bestaat uit 3 rondes waarbij alle supermarktmanagers van Nederland fungeren als jury.



​ 
best company for leaders

FNLI Merk van het Jaar 2017

PepsiCo heeft met Lay’s in Nederland de FNLI Merk van het Jaar award in de categorie ‘Snacks, zoetwaren, ontbijtproducten, brood & banket’ gewonnen. FNLI Merk van het Jaar is een jaarlijks initiatief van de FNLI, EFMI, GfK & Distrifood; de grootste 89 A-merken worden beoordeeld op merkkracht door 11.500 shoppers. 





Back to top