Nieuws | All

PepsiCo Next Interns Days

16-03-2017

SEE BELOW FOR ENGLISH VERSION

Wil je meer weten over al onze stagemogelijkheden en hoe het is om te werken bij PepsiCo? Geef je dan nu op voor onze inhousedagen op 11 mei en 18 mei 2017!

STAGE LOPEN BIJ PEPSICO

Zoek jij een meewerkstage (afstudeerstage in overleg) per juli / augustus / september 2017 voor 5 of 6 maanden? Meld je dan nu aan voor de PepsiCo Next Interns Days! Wij hebben twee aparte Next Interns Days. De werving voor onze stageplekken verloopt via deze evenementen. Voor de commerciële stages vindt de inhousedag plaats op het hoofdkantoor op donderdagmiddag 11 mei 2017. De inhousedag voor de operationele stages in de fabrieken zal plaats vinden op donderdagmiddag 18 mei 2017 in onze fabriek in Zaandam. Je kunt je aanmelden voor de volgende stageplekken:

Stages op ons hoofdkantoor:

Operationele stages (in de fabrieken):

PROGRAMMA NEXT INTERNS DAYS

Tijdens deze inhousedagen zullen wij de deuren van 13.00h tot 18.00h openen. Hier maak je op een leuke manier kennis met PepsiCo: met onze mensen, onze bedrijfscultuur, het portfolio aan producten en onze stageplekken. De middag zal geopend worden met een aantal ervaringsverhalen in de vorm van een presentatie. Nadat je je elevator pitch hebt gehouden, volgen een aantal rondes van speeddates met onze hiring managers en met een van de huidige stagiairs. Op deze manier kun je al je vragen over de verschillende stageplekken kwijt. Uiteraard zal een rondleiding niet ontbreken en zal de dag afgesloten worden met een borrel, waar alle managers en huidige stagiairs aanwezig zullen zijn. Ten slotte zal je niet met honger naar huis gaan, aangezien al onze producten klaarstaan om uit te proberen!

Na deze inhousedag zal ons recruitmentteam op basis van de speeddates een selectie maken van kandidaten die uitgenodigd worden voor een interview. Deze gesprekken volgen in de twee weken na de inhousedag. Wie weet word jij daarna aangenomen voor een van onze stageplekken!

Bekijk hier de video van de inhousedag van 2016.

WIE ZOEKEN WIJ?

Solliciteer als je...

• student of afgestudeerd bent (max. 3 maanden) op HBO / WO-niveau in de richting die wij aanbieden of affiniteit hebt met een van de richtingen die wij aanbieden.
  • goede beheersing hebt van de Nederlandse en/of Engelse taal.
  • geïnteresseerd bent in de FMCG-sector.
  • graag wilt werken in een snel veranderende en uitdagende omgeving.

AANMELDEN

Ben jij op zoek naar een stage per juli/augustus/september 2017? Meld je dan aan voor een van onze inhousedagen op 11 mei of 18 mei! De vacatures voor de verschillende stagefuncties kun je vinden door op de stagenamen eerder in dit artikel te klikken. Aanmelden kan vanaf eind maart tot en met 26 april 2017 (18.00h) via de verschillende vacatures op onze website. Stuur daarbij je CV en korte motivatie als één document in.

Wanneer wij jouw aanmelding hebben ontvangen, zullen wij uiterlijk 4 mei laten weten of je geselecteerd bent voor een van de dagen; er worden maximaal 40 studenten uitgenodigd. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met Tess Mollerus (030-247 3811 of stage@pepsico.com).

Would you like to learn more about all our internship positions and what it is like to work at PepsiCo? Apply now for one of our Next Interns Days on May 11 or May 18, 2017!

YOUR INTERNSHIP AT PEPSICO

Are you looking for an interesting and challenging internship (graduation assignment in consultation) as of July / August / September 2017 for a period of 5 or 6 months? Then don’t hesitate and join one of our PepsiCo Next Interns Days! We have two separate Next Interns Days. These days are part of the recruitment process for our internship positions. The first in-house day is for the commercial internships and will take place on May 11 at our Head Quarters in Utrecht. The second in-house day is for the operational internships and will take place on May 18 at one of our plants in Zaandam. You can sign up for the following internships:

Internships at our HQ (Utrecht):

Operational internships (for the plants: Lay's, Duyvis or Quaker):

PROGRAM NEXT INTERNS DAY

During these in-house days, we will open our doors from 13:00 till 18:00. During these events you will learn more about our company: you’ll meet our people, get a taste of our culture, and become familiar with our brands and internship positions. We will kick-off the day with presentations and testimonials of our PepsiCo employees. After you have presented your elevator pitch you will continue with a few rounds of speed dates with our hiring managers and with one of the current interns of the department you applied for. This way you’ll be able to get the answers to all your questions first-hand. A guided tour will follow and we will conclude with drinks at our own bar, so you can connect to all hiring managers and interns in an informal way as well. During the day you will of course get the chance to taste all of our products!

In the days following the in-house day, our recruitment team will select the most talented candidates for an interview, based on evaluations of the speed dates. These interviews will take place in the two weeks after the in-house day and might be the last step to welcoming you as one of our new interns!

Watch last year's in-house day video here.

THE PROFILE WE ARE LOOKING FOR

Apply if you…

• are a Bachelor or Master student or just graduated (max. of 3 months)
  • have a good understanding of the Dutch and / or English language
  • are interested in the FMCG sector
  • are eager to work in a fast-paced and challenging environment

HOW TO APPLY

Are you looking for an internship in July/August/September 2017? Sign up for one of our in-house days on May 11 or May 18! You can find the vacancies for the different internships by clicking on the internships at the beginning of this article. The deadline for registration for the PepsiCo in-house day is April 26, 2017 (18:00). Apply by uploading your CV and short motivation letter (as one document) via the vacancy you’re most interested in, which can be found on our jobboard by the end of March.

After considering your application, we will send you a response with the outcome before Thursday May 4. We will invite a maximum of 40 students for this day. For questions regarding this in-house day or our internship vacancies, please contact Tess Mollerus (030-247 3811 or stage@pepsico.com).