Bij PepsiCo zijn wij er trots op dat onze duurzaamheidsvisie Performance with Purpose haar vruchten afwerpt. Hieronder enkele awards die PepsiCo in Nederland ontvangen heeft.


industry water award

Industributie Trofee 2017


In Nederland heeft PepsiCo in 2017 drie Industributie Trofees gekregen: een voor de categorie ‘Zoetwaren & Snacks’, een voor de categorie ‘Kruidenierswaren Overig’ en tevens de overall Industributie Trofee.
Het winnen van deze prestigieuze prijzen betekent een erkenning van PepsiCo’s inspanningen op het gebied van Account Management, Trade Marketing en Supply Chain Management ten behoeve van retailers. Het Industributie-onderzoek, dat al sinds 1988 op initiatief van Foodmagazine plaatsvindt, is een begrip geworden in de Nederlandse levensmiddelensector.





industry water award

Top Nederland Employer 2017


PepsiCo Nederland heeft zich in 2016 voor het zesde achtereenvolgende jaar als Top Employer Nederland gecertificeerd vanwege zijn uitmuntende arbeidsvoorwaarden en heeft in Nederland de derde plaats behaald. Dit betekent dus dat wij binnen het onafhankelijke onderzoek naar arbeids-omstandigheden uitgevoerd door Top Employers de op twee na best scorende werkgever van Nederland zijn.




U.S. 500 Ranking

Golden Effie Award 2017


PepsiCo heeft voor de Doritos #Playbold 2014-2017-campagnes in Nederland een Golden Effie Award 2017 gewonnen. De Effie's zijn wereldwijd de meest prestigieuze vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. Deze veruit belangrijkste communicatieprijs van Nederland wordt georganiseerd door de VEA, Vereniging van Communicatieadviesbureaus en BVA, Bond van Adverteerders.





worlds best multinational workplace

Beste Buitendienst van het Jaar 2017


De PepsiCo Field Sales Force Nederland heeft in de Buitendienst van het Jaar-verkiezing de eerste prijs verkregen in de categorie “Zoetwaren en Snacks” en is tweede geworden in de categorie “Kruidenierswaren”.
De “Beste Buitendienst van het Jaarverkiezing” wordt ieder jaar gehouden; de verkiezing bestaat uit 3 rondes waarbij alle supermarktmanagers van Nederland fungeren als jury.



​ 
best company for leaders

FNLI Merk van het Jaar 2017


PepsiCo heeft met Lay’s in Nederland de FNLI Merk van het Jaar award in de categorie ‘Snacks, zoetwaren, ontbijtproducten, brood & banket’ gewonnen.
FNLI Merk van het Jaar is een jaarlijks initiatief van de FNLI, EFMI, GfK & Distrifood; de grootste 89 A-merken worden beoordeeld op merkkracht door 11.500 shoppers. 





Back to top